V petek, 8. 3. 2019, ob 14. uri smo se dijaki drugih in tretjih letnikov, ki se pripravljamo na izpit iz nemščine NJD II skupaj s profesoricami odpeljali proti Cerknemu. V CŠOD smo prispeli po uri in pol vožnje in že pred večerjo začeli z reševanjem izpitnih pol; dijaki drugih letnikov za DSD I, dijaki tretjih pa za DSD II. Po večerji smo nadaljevali z delom in dokončali svoje izdelke. Po delu smo imeli nekaj prostega časa, da smo se med seboj bolje spoznali in povezali. Naslednji dan smo takoj po zajtrku nadaljevali z vajami. Delo je potekalo veliko bolj sproščeno kakor v šoli, saj ni bilo čutiti toliko časovnega pritiska. Manj je bilo teoretične razlage in več samostojnega ter skupinskega dela. Po kosilu smo zopet imeli nekaj prostega časa, da smo si na soncu lahko nabrali novih moči za nadaljnje aktivnosti. Igrali smo odbojko, raziskali kraj in izrabili vsak sončni žarek, da smo svoje možgane čim bolje preskrbeli s kisikom in se lažje osredotočili na nemščino. V popoldanskem času smo nadaljevali z intenzivnim delom vse do večerje in še nekaj časa zatem. Zvečer smo se družili ob gledanju nemških filmov in igrali družabne igre.
V primerjavi s pripravami, ki med letom potekajo kot dodatne ure nemščine, je tabor veliko intenzivnejši in omogoča dovolj časa, da spoznamo obseg izpita in tipe nalog, ki jih lahko pričakujemo na izpitu, in preverimo svoje dejansko znanje nemščine. Poleg tega smo navezali prijateljske stike z dijaki različnih letnikov, sklenili nova prijateljstva in ugotovili, da je nemščina lahko zabavna.
Zapisali Nuša Rahne in Sara Šmitran, 2. G
Mnenja udeležencev:
– Tabor se mi je zdel res v redu, naredili smo veliko, odlično smo se povezali in hrana je bila super. Edino slabost vidim v tem, da je vikend prehitro minil.
– Sprva sem se bala tabora, ker nisem vedela, kaj pričakovati, sedaj pa lahko rečem samo, da smo se imeli fantastično, saj smo spletli nova prijateljstva in se veliko naučili.
– Bilo je kul, veliko smo govorili.
– Zdelo se mi je zelo poučno, naučila sem se veliko novega, všeč mi je bilo, ker učenje ni potekalo kot šolski pouk.
– Učenje nemščine je bilo zabavno, všeč mi je bilo, ker smo se povezali tudi z drugimi učenci.
– Tabor je bil naporen, vendar poučen in zabaven.
– Na taboru mi je všeč, da se učimo na drugačen način kot v šoli z veliko več komunikacije. Všeč mi je tudi, ker imamo veliko časa za druženje in za spoznavanje novih ljudi.
– Tabor mi je bil zelo všeč, ker smo se veliko naučili in imeli veliko prostega časa, da spoznamo nove ljudi.
– Prijetno smo se družili in veliko učili.
– Bilo je zelo zanimivo, saj smo se družili in spoznavali, je pa bilo ogromno dela.
– Zdelo se mi je zabavno in zanimivo.
– Tabora sem se zelo veselil, bil je dobro organiziran, veliko sem se naučil. Predvsem mi je bila všeč dobra hrana.
– Bilo je zabavno, a hkrati naporno.
– Tabor je bil težek, vendar smo se veliko naučili in zabavali.
– Na taboru smo se imeli lepo, veliko smo delali in dobro smo jedli.
– Bilo je naporno, a poučno.
Mnenja profesoric
Naši dijaki so znova dokazali, da so vredni dodatnega dela, ki ga v priprave vlagamo profesorice. Zbrano so sodelovali pri vseh jezikovnih aktivnostih, pokazali so veliko znanja in samostojnosti ter vedoželjno usvajali novo znanje. Tudi v družabnem smislu so nadaljevali žlahtno tradicijo prijetnega druženja in medvrstniškega sodelovanja na DSD taborih.
Mentorice smo izredno vesele in ponosne, da smo lahko izvedle še en nemški jezikovni tabor s tako odličnimi dijaki.
Profesorice mag. Jožica Flis Sušjan (vodja tabora), Alenka Smole Legat in Jasmina Miklič