Skoči na glavno vsebino
+386 1 620 42 00 info@gjp.si

V nedeljo, 3. aprila 2022, smo se ob 7. uri zjutraj dobili na letališču Brnik, od koder smo se odpravili na pot proti Franciji. V Saint Claudu so nas pričakali francoski dijaki in učitelji, ki so nas gostili do konca tedna. S programom smo začeli v ponedeljek zjutraj, tako da so nas razdelili v skupine. V skupinah smo bili naključno izbrani dijaki iz Italije, Francije, Portugalske in Slovenije. Popoldan smo se s svojo skupino odpravili na orientacijski pohod po malem mestu. Skupine so med seboj tekmovale, katera si bo ogledala največ določenih točk v mestu. Naslednji dan so nam francoski dijaki na kratko predstavili šolo, mesto Saint Claude in njegovo okolico. Kasneje smo se odpravili na območje šolskega vrta, kjer smo dijaki vseh šol sodelovali pri urejanju vrta. V sredo smo dan pričeli malce kasneje. Pozno dopoldne smo se odpravili v mesto Prémanon, kjer smo drsali, nato smo si še ogledali polarni muzej. V četrtek so nas obiskali trije strokovnjaki na področju biodiverzitete. Z njimi smo imeli debate o različnih pogledih na biodiverziteto. Med tem, ko je polovica skupin sodelovala v debatah, so druge skupine izdelovale hotel za žužeke. Popoldne smo se zamenjali in dokončali hotele za žuželke. Zadnji dan je bil namenjem evalvaciji. Vsaka skupina je dobila svojo temo, o kateri je morala izdelati predstavitev in plakat. Besedilo predstavitve je vsak član skupine moral prevesti v svoj jezik in nato posneti podcast.

Poleg vsega dogajanja smo imeli tudi nekaj prostega časa. V prostem času smo si lahko ogledovali jedro mesta, obiskovali fitnes  in reživljali čas z dijaki iz drugih šol.

Mnenja dijakov:

Moja Erasmus izkušnja je bila dobra. Projekt mi je omogočil veliko bolje spoznati sovrstnike v drugih državah, z njimi njihovo kulturo, navade, jezik in prehrano. Vesela sem, da sem se projekta udeležila, saj sem dobila veliko novega znanja in spoznala nove prijatelje. Veliko novega sem se naučila tudi o biodiverziteti in naravi današnjega sveta. Izkušnja mi je bila všeč in jo priporočam vsem.

Ema Logar

Moji vtisi iz Erasmusa so zelo odlični, saj sem spoznal veliko novih in zanimivih ljudi. Za nas je bilo poskrbljeno odlično in nimam česa pripomniti. Dejavnosti so bile zabavne in so nas povezovale. Fitnesa nisem pričakoval, vendar smo imeli dostop tudi do tega. Obdržati prijazne stike z ljudmi iz Erasmusa se mi zdi pomembno in upam, da ostanemo v kontaktih.

Tian Vesel

To, da sem lahko odšla v Francijo, je bila zame zelo dobra izkušnja, saj sem se naučila in spoznala veliko novih stvari. Je pa tudi zelo dobra stvar, da se kot mladi naučimo orientirati po letališčih, mestih …

Ajda Zule

To je bila zame ena izjemna izkušnja, ki je ne bom nikoli pozabila. Spoznala sem veliko novih ljudi in gradila nova prijateljstva. Odhod v Francijo mi je dal možnost za pridobivanje novih izkušenj in znanja.

Manca Brezovnik

Odhod v Francijo je bila lepa izkušnja. Spoznali smo veliko vrstnikov iz drugih držav in se z njimi družili. Program je bil zelo zanimiv. Naučili smo se veliko novih stvari in med drugim tudi kako ravnati z različnim orodjem.