+386 1 620 42 00 gjp@gjp.si

Erasmus+

Splošna predstavitev projekta Simul’ONU v okviru evropskega  programa Erasmus+

Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana v letih od 2017 do 2019 sodeluje v evropskem projektu Simul’ONU. Glavna koordinatorska šola je Lycée du Pré Saint Sauveur ( http://cite-scolaire-pre-saint-sauveur.fr ) v mestu St. Claude v Franciji. V projekt so vključene še Gimnazija Hjalmar Lundbohmsskolan iz Kirune na Švedskem ter 4th Geniko Lykeio iz Tripolisa v Grčiji.

Simul’ON je metoda simulacije delovanja Organizacije združenih narodov (OZN), pri kateri dijaki prevzamejo vlogo diplomatov OZN. Naš projekt se odvija v kontekstu globalnega učenja oziroma učenja za trajnostni razvoj, ki vodi k odgovornejšemu odnosu do okolja, soljudi in družbe, v kateri živimo.

Evropski program Erasmus+ v Sloveniji koordinira Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja CMEPIUS.

Erasmus+ nam s podporo projekta Simul’ONU omogoča medsebojno povezovanje in mobilnost dijakov/dijakinj in učiteljev/učiteljic iz štirih evropskih šolskih institucij.

Sodelovanje dijakov na zasedanju Simul’ON je preizkušnja njihove ustvarjalnosti, razgledanosti in sposobnosti argumentiranja pri zavzemanju za cilje, ki bi bili v dobrobit celotne Zemlje.

 

CILJI

Primarni cilj projekta Simul’ONU je v konceptih izobraževanja za socialno vključenost. Listina Združenih narodov te koncepte predstavlja tudi v svojih ciljih trajnostnega razvoja, predstavljenih septembra 2015 za obdobje od leta 2016 do 2030 (2030 Agenda for Sustainable Development ).

Namen simulacije Simul’ONU je poleg obravnave zahtevne in aktualne problematike spodbuditi dijake, da se angažirajo in razpravljajo v angleščini. Pogovori in oblikovanje skupnih dokumentov potekajo v angleščini, tako v fazi priprave simulacije kot med samimi simulacijami ter ob zaključni evalvaciji projekta.

Zelo pomemben cilj je tudi ozaveščanje mladih o pomembnosti vzdržnega, trajnostnega razvoja in o podnebnih spremembah ter o ključnih svetovnih odločitvah, ki so pomembne za našo prihodnost. OZN je v ta namen oblikovala 17 skupnih ciljev, ki so klic k skupnemu, globalnemu reševanju načel trajnostnega razvoja za trajnostni način našega življenja.

Prednostna naloga je tudi uporaba inovativnih praks, ki so zakoreninjene v digitalni dobi, in s tem razvijanje digitalne kompetence.

Eden ključni ciljev je tudi razvijanje jezikovne kompetence. Sodelovanje na simulaciji je odlična priložnost, da dijaki uporabijo in poglobijo znanje angleškega jezika. Pomemben poudarek je tudi na razvijanju tako imenovanih transverzalnih kompetenc, kot so ustvarjalnost, kritično razmišljanje, reševanje problemov, sprejemanje odločitev in konstruktivno obvladovanje čustev.

 

TEME

Prvo leto so skupna tema oceani (v skladu s konferenco Združenih narodov, ki je na to temo potekala od 5. do 9. junija 2017 v New Yorku).

Predstavitev Simul’ONU je na sledeči spletni strani: http://psssimulonu.wixsite.com/2018/presentation

Drugo projektno leto je namenjeno obravnavi različnih aspektov problematike tal (degradacija, kupovanje in prilaščanje rodovitne zemlje, ekosistemske storitve itd.). http://psssimulonu.wixsite.com/2018/issues-2018

Ta področja bodo osrednja tema srečanja OZN –IPBS v Parizu, maja 2019.

 

KDO VSE SODELUJE

Posebno ciljno skupino sestavlja 100 udeležencev dogodka Simul’ONU, ki poteka v Saint-Claudu, dejansko  pa je vključenih več kot 200 dijakov, ki dogodek spremljajo in na različne načine sodelujejo.

 

UČINKI PROJEKTA

Simul’ONU je projekt, ki spodbuja vključenost, in upamo, da bo imel učinek tudi na širše družbeno okolje.

Vsi udeleženci, učenci in učitelji, se bodo vključili v angleško govorečo jezikovno prakso.

Naš projekt je tudi vaja v avtonomiji, ki je zelo pomembna veščina osebnega razmišljanja in javnega nastopanja.

Podnebne spremembe postajajo izziv za iskanje skupnih rešitev pri vseh in vsakemu od nas. Ozaveščanje o okoljski problematiki, ki so posledice našega življenjskega stila, je prvi korak v

iskanju teh rešitev. Prav zato želimo dijake, vključene v projekt Simul’ONU, pripraviti za ambasadorje okoljske ozaveščenosti na vseh vključenih šolah.

Želimo, da projekt  spodbudi vrednote socialne vključenosti, kot so enakost spolov in enake možnosti.  Z   vključevanjem v tovrstne projekte želimo  svojim učencem, generaciji Erasmusovega tridesetega leta, pokazati, kako pomembno je, da se mednarodno povezujejo in na ta način premagujejo  gospodarske in socialne ovire na svoji poti.

Projekt lahko spremljate tudi na Fb:

​https://www.facebook.com/search/top/?q=simul%27onu%20pss%202019&epa=SEARCH_BOX

 

General Presentation of the Simul’ONU Project Under the European Erasmus+ Programme

Jože Plečnik Gymnasium in Ljubljana has been taking part in the European project, Simul’ONU, from 2017 to 2019. The leading and coordinating school in this project is Lycée du Pré Saint Sauveur (( http://cite-scolaire-pre-saint-sauveur.fr) from the city of St. Claude, France. The project also includes Gymnasium Hjalmar Lundbohmsskolan, from Kiruna, Sweden, and the 4th Geniko Lykeio School from Tripolis, Greece.

Simul’ON is a United Nations (UN) simulation method, where students take on the roles of UN diplomats. Our project takes place in the context of global learning and learning for sustainable development, which leads to a more responsible attitude towards the environment and societies in which we live, and the people with whom we interact.

The European Program Erasmus + in Slovenia is coordinated by the Center for Mobility and by the European Programs of Education and Training, CMEPIUS.

With the support of the Simul’ONU project, Erasmus + enables the interconnection and mobility of the pupils and teachers from four European school institutions.

The participation of students at the Simul’ON project meetings is a test of their creativity and their ability to have constructive discussions in pursuit of goals that would benefit the entire planet Earth.

GOALS

The primary objectives of the Simul’ONU project are rooted in the concepts of education for social inclusion. The United Nations presented these concepts in its sustainable development goals presented in September 2015 for the period from 2016 to 2030 (2030 Agenda for Sustainable Development).

The main purpose of Simul’ONU’s simulation is to encourage students to engage with and debate challenging topical issues in English. Informative talks and the development of joint documents—both in the English language—are given during the preparation phases of the simulations, during the simulations themselves and at the final evaluation of the project. Another important goal is to raise awareness among young people about the importance of sustainable development, climate change and the need for key global decision-making that is important for our future. For this purpose, the UN has created 17 common sustainable goals, which call for common, global solutions to the principles of sustainable development for a sustainable way of life.There is also a priority on using innovative practices relevant in the digital age, thus encouraging the development of digital competences.Another key goal is the development of language competence. Participation in the simulation Simul’ONU is an excellent opportunity for students to use and improve their knowledge of English. Laslty, there is an important emphasis on developing transversal competences, such as creativity, critical thinking, problem solving, decision-making and constructive emotional management.

 

THEMES The first year is a common theme, “the ocean” (inspired by/based on the United Nations Conference held on 5 to 9 June 2017 in New York).

The Simul’ONU presentation is available at the following link: http://psssimulonu.wixsite.com/2018/presentation

The second project year is intended to address various aspects of soil issues (the degradation, purchasing and land grabbing of fertile land, ecosystem services, etc.). Further information can be found at this link: http://psssimulonu.wixsite.com/2018/issues-2018

These topics will be the central theme of the UN -IPBS meeting in Paris in May 2019.

 

PARTICIPANTSA special target group of 100 participants/pupils between the ages of 14 and 18 will participate at the Simul’ONU event in Saint-Claude, France.  More than 200 pupils  have been involved in the project in various ways, such as attending the meetings and events. IMPACTS OF THE PROJECT Simul’ONU is a project that promotes inclusion, and we hope that it will have a positive impact on the participating schools and their local environments.All the participants, pupils and teachers will engage in English-speaking language practices.Our project is also an exercise in autonomy, which is an important skill in personal critical thinking and public speaking.Climate change is a challenge that is becoming increasingly difficult  to cope with and  common solutions are hard to find. Raising awareness of environmental issues that are the consequences of our lifestyle is the first step in finding such solutions. Students involved in the Simul’ONU project could become the ambassadors  of environmental awareness at all of their respective schools. The project promotes the values ​​of social inclusion, such as gender equality and equal opportunity. By engaging in such projects, we want to show our students—appropriately, in what is Erasmus’s thirtieth year of existence—how important it is to connect internationally and thus overcome the economic and social obstacles in their way.

 

Projekt Erasmus+ je zaključil svoje dvoletno delo

Projekt Erasmus+ je zaključil svoje dvoletno delo

V petek, 12. aprila, so se od nas in naše gimnazije poslovili dijaki in mentorji treh partnerskih šol, s katerimi smo bili dve leti povezani v Simul' ONU projektu. V tem projektnem tednu smo vsak dan izvedli več različnih delavnic, ki so se vsebinsko nanašale na temo...

več...
Evropski projekt Simul’ONU – zaključno projektno srečanje

Evropski projekt Simul’ONU – zaključno projektno srečanje

Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana v letih od 2017 do 2019 sodeluje v evropskem projektu Simul’ONU. Glavna koordinatorska šola je Lycée du Pré Saint Sauveur v mestu St. Claude v Franciji. V projekt so vključene še Gimnazija Hjalmar Lundbohmsskolan iz Kirune na...

več...
Ekipa Erasmus+ GJP v St. Claudu uspešno zastopa Slovenijo

Ekipa Erasmus+ GJP v St. Claudu uspešno zastopa Slovenijo

V tednu med 9. in 15. 2. 2019 v francoskem mestu St. Claude poteka simulacija zasedanja OZN z naslovom Simul' ONU, ki jo že petič organizira francoska šola Lycee Polyvalent Pre Saint Sauveur. Letos že tretje leto sodelujemo tudi dijaki in mentorji naše gimnazije v...

več...
ERASMUS na Plečnikovem dnevu 2019

ERASMUS na Plečnikovem dnevu 2019

Med delavnicami, ki smo jih na Plečnikovem dnevu ponudili dijakom, je bila tudi predstavitev projekta Simul'ONU, ki že drugo leta poteka na naši gimnaziji v okviru evropskega programa Erasmus+. Z delavnico smo želeli čim širšemu krogu dijakov predstaviti letošnji...

več...
Projektno srečanje Erasmus+ v Franciji (4.–10. februar 2018)

Projektno srečanje Erasmus+ v Franciji (4.–10. februar 2018)

Ekipa desetih dijakov in treh mentoric projekta Erasmus+ z naslovom Simul'ONU (simulacija OZN) se je pred počitnicami vrnila z mednarodnga projektnega srečanja v francoskem mestu Saint Claude, ki je približno uro vožnje oddaljeno od Ženeve. Srečanje je organizirala...

več...
Pozdravček s srečanja v okviru Erasmus+ projekta Simul’ONU 2018

Pozdravček s srečanja v okviru Erasmus+ projekta Simul’ONU 2018

Živjo! Bonjour! Hej! Gia sou! Merhaba! Slovenija, Francija, Švedska, Grčija so države, udeležene v Erasmus+ projektu Simul'ONU 2018. Kot gostje pa se dogodka vsako leto udeležujejo tudi dijaki iz Turčije, iz mesta Izmir. Dogajanje se je uradno začelo v ponedeljek, 5....

več...