Skoči na glavno vsebino
+386 1 620 42 00 info@gjp.si

V soboto, 6. 2. 2016, smo se ob petih zjutraj odpravili na dolgo pot proti Barceloni. Naš prvi postanek je bil v Monacu. Tam smo se odpravili na kratek sprehod po mestu. Ogledali smo si oceanografski muzej, cerkev, v kateri je pokopana Grace Kelly, se pofotografirali pred palačo knežje družine Grimaldi in seveda pred znamenito igralnico Monte Carlo. Sprehodili smo se tudi po delu tekmovalne piste formule 1. Profesor nam je povedal veliko zanimivih stvari o Monacu. Vsem nam je bilo mesto zelo všeč, bili smo vsi navdušeni. Po postanku v Monacu smo se odpravili v hotel v bližini Cannesa, kjer smo prespali.

Naslednji dan smo se zgodaj zjutraj odpravili v svetovno znano parfumerijo Fragonard v Grassu v centru Provanse. Izvedeli smo, kako se izdelujejo parfumi. Ker so vsi parfumi zelo dišali, je bila odločitev za nakup zelo težka.

Drugi postanek je bil v Arlesu, mestu slikarja Vincenta Van Gogha, kjer smo si na hitro ogledali mesto in rimsko areno, kjer danes potekajo bikoborbe. Nato smo se ustavili še v mestu Saintes-Maries-de-la-mer, kraju svetnice in zavetnice Romov črne Sare, ki leži v nacionalnem parku Camargue. Tam smo lahko občudovali in fotografirali jate rožnatih plamencev, kamarške bike in bele konje. Med prostim časom smo se odpravili na plažo, bila je prečudovita. Nato smo se odpravili proti španski meji, se nastanili v hotelu na Costa Bravi in po večerji utrujeni zaspali.

Naslednji dan pa smo odšli na ogled Barcelone. Najprej smo se povzpeli na razgledno točko Montjuic, da smo videli panoramo, nato pa smo se odpravili v akvarij, kjer smo si ogledali najbolj nenavadne morske živali. Na sprehodih po živahnih ulicah Barcelone smo si med drugim v Gotski četrti ogledali znamenito katedralo in se sprehodili po Rambli. Obiskali smo tudi park Guell po prvotnih načrtih Eusebija Guella, ki ga je dokončal katalonski arhitekt Antoni Gaudi. Unikatne oblike stavb in raznobarvnost privabljajo turiste z vsega sveta. Vzeli smo si nekaj časa za nakupe in se sami odpravili po glavnih nakupovalnih ulicah, nato pa smo se zapeljali do slavnega Camp Noua, kjer igra nogometni klub Barcelona, in po želji smo si lahko ogledali tudi notranjost stadiona, ki sprejme 99.000 gledalcev.

Naslednje jutro smo se najprej odpravili na romarsko goro Montserrat, kjer smo si ogledali cerkev in obiskali črno Marijo, ki je posebnost te cerkve. Odpeljali pa smo se tudi še do ene Gaudijeve stvaritve, in sicer cerkve Sagrada Familia, ki žal še ni dokončana, vendar je neverjetno velika in prava arhitekturna mojstrovina. Nato smo ponovno imeli čas, da se naužijemo utripa centra Barcelone.

Preden smo zapustili Španijo, smo se ustavili še v Figuerasu, kjer je Daliev muzej z njegovomi izjemnini nadrealističnimi umetninami. Na poti nazaj smo si ogledali najbolj ohranjen rimski viadukt Pont du Gard v Provansi. V Franciji smo obiskali še papeško mesto Avignon, kjer so v zgodovini nekaj časa živeli papeži in si še sami ogledali mesto med obzidjem. Končno smo po dolgi vožnji prispeli v srednjeveško mestece Baux- de- Provence, vasico s trdnjavo na strmi skali, ki ga imenujemo tudi mesto trubadurjev.

Naslednje jutro nas je čakala le še dolga pot do doma. V lepem sončnem dnevu smo se vozili mimo idilične italijanske Cvetlične obale, tako da nam ni bilo dolgčas.

Ekskurzija se nam je zdela odlična,v kratkem času smo izkusili in videli veliko znamenitosti in zanimivosti s pomočjo prof. Šturma, ki nam je natančno predstavil vse značilne stvari za kraje, ki smo jih obiskali.

Klara Balažic in Ivona Ljoljić,1. f

In še nekaj vtisov dijakov:

Izlet v Barcelono se mi je zelo vtisnil v spomin. Izvedela sem veliko zanimivih informacij, predvsem pa mi je bilo všeč to, da je profesor dodal še svoje mnenje in svoje dogodivščine, da smo res začutili utrip mesta.

Všeč mi je bilo, da smo si ogledali toliko zanimivosti. Bolje sem se spoznala s sošolci in spoprijateljila z drugimi razredi.

Zelo všeč mi je bil ogled Camp Noua, ker še nisem bil tam. Všeč mi je bil tudi sprehod po Monaku, ker me zelo zanima formula 1 in je bilo zanimivo videti del proge.

Na naši ekskurziji mi je bilo najbolj všeč mesto Barcelona. Imeli smo veliko prostega časa, da raziščemo to mesto in začutimo njegov utrip in kako ljudje tu preživijo svoj vsakdan. Osupnila me je tudi Sagrada Familia zaradi svoje veličastnosti.

Najbolj mi je bila všeč tržnica v centru Barcelone. To pa zato, ker sem šele tam zares spoznala ljudi in začutila utrip Barcelone.